Második - Sárga Sugár

Isteni Szeretet/ Bölcsesség, megvilágosodás, tudás, értelmezés.

Kuthumi mester és Jophiel arkangyal

Apollo és Lumina Elohim

A Második sugár az isteni bölcsesség, szeretet és megvilágosodás energiáját testesíti meg, általa kapunk beavatást az Isteni Tervünk kivitelezéséhez, szükséges tudáshoz, megvilágosodáshoz. A sugár ereje Isten szeretetét és Bölcsességét közvetíti a szellemi világosságra és tudásra, összekapcsolva az Isten szívében megszülető bölcsesség forrásával. Harmonizálja a szív és elme közti kapcsolatot. A sugár feloldja az elme fátylat a szellemi vakságot és sötétséget. A Sárga Sugár által feloldhatjuk elménket korlátozó hiedelmeket, hogy meglássuk és megértsük a nagy egész összefüggéseit az igazságot és életünk célját. Felszabadíthatjuk a bennünk rejlő isteni tudást és intuíciók általi ismeret szerzés képességét.

Kuthumi mester

A második sugár Csohanja, valamint a Bolygói Hierarchia vezetője.

A szeretet-bölcsesség tanításával nagy hatással van az emberre. Megtanítja, hogyan lehet az ember szeretet által bölcs. A minden ember szívében lévő szeretetet stimulálja azáltal, hogy a tudatba beülteti a testvériség alapvető tanítását. Segít leküzdeni az embernek azokat a félelmeket, amelyeket élete során felhalmozott magában. Támogat abban is, hogy felfogjuk és majd közvetíteni tudjuk a szellemi energiákat. Segítségünkre van abban, hogy megértsük, hogyan működik a világ, és hol van benne a helyünk. Tanításának egyik alapvető jelentősége az, hogy ráébressze a törekvőt arra a tényre, hogy a tanulás, és így a megszerezhető tudás nem egyenlő a bölcsességgel. Kuthumi Mester nagy előrehaladására lehet a jelöltnek abban, hogy a megszerzett tanult tudást bölcsességgé nemesítse.

Jophiel arkangyal

Nevének jelentése: 'isteni szépség' vagy 'Isten az én valóságom'. A bölcsesség angyalaival dolgozik együtt, színei a zöld és a kék. Jophiel kapcsol össze bennünket az isteni mindentudással.

Jophiel energiája lágy, egységet teremtő, összekötő - az ember anyai gondoskodást érez. Nyugalmat teremt olyan helyzetekben, amikor "szétesve" érezzük magunkat.A "tisztánlátás angyalának" is nevezik. Létraként köti össze a magasabb és alacsonyabb rendű létezőket, a tudat, a szellemi és az anyagi világ minden szintjét. Rajta keresztül áramlanak az információk, az ötletek, az ismeretek, a tudás, a bölcsesség és az értelem a földre és az emberekhez, illetve onnan vissza. Hidat teremt a különböző szintek és dimenziók között, így áramolhatnak az ötletek, az utasítások. Ezen a hídon keresztül különböző dimenziókba juthatnak el a szellemi lények, az angyalok is ezen keresztül érkeznek a földre és az emberekhez. Jophiel kapcsol össze bennünket az isteni mindentudással, azzal, ami mindig is volt és van, az univerzum valóságával. Fejleszti a megkülönböztető képességet, a fejlődés és a haladás mellett áll, hiszen a fejlődés azt jelenti, hogy igazodunk a magasabb rendű tudathoz, hogy elindulunk a legfőbb megismerés felé.

A tudás, és a bölcsesség nem egyenértékű. A tudás a tanulásnak az életjelensége, és mindent összefoglal, amit a tanulás ad. A tudás az Egység kifejezője az eszmék világában. A bölcsesség a tudás lényege, és a tudás gondolatok formájában fejezi ki a bölcsességet. A tudás a lényeg keresése, a bölcsesség a lélek összefoglaló tudásának mindentudása. A bölcsesség beleszületett az emberi lélekbe, ezzel ellentétben a tudást a személyiségnek meg kell szereznie. Ha már egyszer megszereztük a tudást, az már tovább nem szükséges, hiszen a tudásra, csak mint kulcsra van szükség, hogy felújíthassuk az elrejtett bölcsességet magukban. A tudás elmúlik, a bölcsesség megmarad. A bölcs ember fogékony az életre, ami a többi élőlényben lakozik. Azonnal ráérez, és nem képes anélkül tervezni, hogy ne venné az életet figyelembe, a szeretet pedig, ami így betölti életét, anélkül növekedik, hogy az mohóság lenne részéről. A bölcs ember számára nem létezik hírnév hajszolása, nem sóvárog az iránt, hogy mások elméjét saját magával kapcsolatos gondolatokkal foglalja le, hogy növekedjen és megsokszorozódjon azokban. A bölcsesség az igazi, valódi emberi érzés, romlottsága a vágy. A bölcsesség az élőlények, és maga az élet szeretete, míg a vágy a dolgok szeretete. Tehát Kuthumi Mester rávilágít az ember elméjében, hogy a bölcs ember a saját személyére gondol utoljára, és mégis az első helyen áll, úgy kezeli személyét, mintha idegen lenne, és személye mégis megmarad. Mentes a feltűnni vágyástól, s ezért ragyog, önmagát nem tolja előtérbe és mégis kitűnik, nem kérkedik és mégis elismerik érdemeit, nem önelégült, ám elismerik felsőbbségét.

Forrás: logoszvilag.hu - angyalforras.hu

Lélekmozaik
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el